Ponowne wykorzystanie informacji - Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystanie informacji

Ponowne wykorzystanie informacji

8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).

Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.

Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:

Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
tel.  47 85 31 201, 47 85 31 255

mail: iod@siemianowice.ka.policja.gov.pl

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 19.12.2021
Data modyfikacji : 20.12.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
Osoba udostępniająca informację:
Tatiana Lukoszek Rzecznik
Osoba modyfikująca informację:
Tatiana Lukoszek
do góry